Bavaria Yachts Hungary

Gyakran Ismételt Kérdések

Az alábbiakban a Gyakran Ismételt Kérdéseket és válaszokat tekintheti meg.

A bérlési időszak alatt technikai kérdésem van, kihez fordulhatok?

Kérjük minden esetben hívja a központi charter telefonszámot, ami 0-24 óráig elérhető! +36 30 746 9031

Egy hétnél rövidebb időre is foglalhatok hajót?

Igen, akár egy napra is bérelhet hajót és e szerint kell a bérleti díjat is megfizetnie.

Érvényes-e a horvát tengeri sporthajós képesítés (boat leader certificate) Magyarországon?

A horvát tengeri sporthajós képesítés nem érvényes a magyar belvízeken és nem felel meg a magyar tengeri kedvtelési célú kishajó-vezető képesítéseknek sem.

Hogyan foglaljam le a hajót?

Amennyiben egyedül szeretne hajót választani, hajófoglalási űrlapunk segítségével ezt megteheti vagy kérje ki ügyfélszolgálatunk tanácsát a hajó kiválasztásához - igényeinek megfelelő, egyedi ajánlatot készítünk Önnek!
Miután kiválasztotta a hajót, több napig fenntartjuk Önnek kötelezettség nélkül, hogy legyen ideje megszervezni az utazást és hogy mindent meg tudjon beszélni a hajós csapatával.
A hajót az első részlet (azaz a teljes összeg 20%-ának befizetése) után tekintjük lefoglaltnak, de ha az indulási időpontig 14 napnál kevesebb van hátra, a teljes bérleti díj egyben fizetendő. A bérleti díjat banki átutalással fizetheti ki.

Jogosult vagyok kedvezmény igénybevételére?

Visszatérő ügyfeleinknek egyedi kedvezményeket tudunk biztosítani, valamint early bird és last minute akciókkal is várjuk visszatérő és új bérlőinket a teljes szezon alatt. Kérjük kövesse figyelemmel a hírlevélben megjelenő akcióinkat! (weboldalunkon a hírlevél feliratkozás szükséges!)

Lehet a hajón dohányozni? Kisállat felvihető a hajóra?

Hajóink kivétel nélkül nem dohányzóak és kisállat nem vihető fel. Kérjük ennek betartását a teljes bérlési időszak alatt! Ha a bérlési időszak alatt vagy hajóvisszavételkor dohányzásra és kisállatra utaló jeleket észlelünk, az a mindenkori ÁSZF és díjtáblázat szerint kerül szankcionálásra.

Lehetséges-e a helyszínen hosszabbítani a bérlési időszakot?

Kedves ügyfeleink hajóinkat áprilistól-október végéig bérelhetik,így kérjük, vegye figyelembe, hogy foglaltságunk folyamatos. Amennyiben ilyen jellegű igény mutatkozik, kérjük keresse a központi charter telefonszámot és azonnal tájékoztatást tudunk nyújtani, hogy megoldható-e a hosszabbítás a kért időszakban. Telefonszám: +36 30 554 68 53

Lemondhatom-e reggel/délelőtt a bérlést, ha kedvezőtlen időjárás várható? (első bérlési nap, telefonon)

Sajnos nem, hajóink folyamatosan bérlehetők, így ha az első bérlési napon jelzi a lemondást, már nem tudjuk visszatéríteni a foglalási összeget. Terheltségünk miatt átfoglalásra főszezonban nem minden esetben van lehetőség, ennek ellenére mindent megteszünk ügyfeleink kényelme érdekében.

Mi a teendő ha kifizetett foglalásom van és pandémiás helyzetre való tekintettel korlátozások lépnek életbe?

Ebben az esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot és részletes tájékoztatást nyújtunk kedves ügyfeleinknek, hogy milyen keretek között tudják igénybe venni szolgáltatásainkat.

Működik a hűtő menetben?

Igen, működik.

Tudok-e pénzt váltani a helyszínen kaució fizetésekor?

A hajóátvétel helyszínén pénzváltásra nincsen lehetőség, így kérjük ügyfeleinket, amennyiben készpénzben fizetik a kauciót, pontos összeggel érkezzenek. Köszönjük!

Van mélyhűtő a hajón?

Hajóink 12V-os, beépített, felülről pakolható hűtővel rendelkeznek, melynek alsó része igen alacsony hőmérsékletre képes hűteni, de mélyhűtővel nem rendelkezik a hajó.

Van orrsugárkormány a hajón?

Hajóink többsége orrsugárkormánnyal felszerelt. Az orrsugár kormány használatakor kérjük tartsa be a hajóátvételkor kapott használati utasításokat!

Van szúnyogháló a hajón?

Minden hajónk beépített szúnyoghálóval felszerelt. Kérjük, használatakor tartsa be, a hajóátvételkor kapott használati utasításokat!

Van törölköző, ágynemű, konyhai felszerelés a hajón?

Átadás előtt hajóinkat az előzetesen lefoglalt utaslétszám szerint készítjük fel. Törölközőt és ágyneműt is ennek megfelelően készítünk be. Az összes hajónkon az alap konyhai eszközök megtalálhatóak, beleértve a mosogatószert és a folyékony szappant is. Kérjük a konyha használatkor is ügyeljen a rendeltetésszerű használatra és a tisztaságra!

Van-e lehetőség a kauciót bankkártyával fizetni hajóátvételkor?

Hajóátvételkor csak készpénzes fizetésre van lehetőség. Ügyfeleinknek fel tudjuk ajánlani, hogy hajóátvétel előtt legalább 3 munkanappal elektronikusan utalják át a kaució összegét bankszámlánkra, ezzel is megkönnyítve és meggyorsítva a hajóátvételt. Természetesen a hajó visszaadásakor, ha kollégáink mindent rendben találtak, 1 munkanapon belül visszautaljuk az összeget.

Vannak szerszámok a hajón?

Hajóinkat folyamatosan karbantartjuk, így nincsen szükség Önnek szerszámokra a bérlési időszak alatt. Ennek ellenére ha valami javításra szorul, kérjük mielőbb jelezze a központi charter telefonszámon és azonnal segítséget nyújtunk!