Az alábbiakban a Gyakran Ismételt Kérdéseket és válaszokat tekintheti meg.
Kérjük minden esetben hívja a központi charter telefonszámot, ami 0-24 óráig elérhető! +36 30 746 9031
Igen, akár egy napra is bérelhet hajót és e szerint kell a bérleti díjat is megfizetnie.
A horvát tengeri sporthajós képesítés nem érvényes a magyar belvízeken és nem felel meg a magyar tengeri kedvtelési célú kishajó-vezető képesítéseknek sem.
Amennyiben egyedül szeretne hajót választani, hajófoglalási űrlapunk segítségével ezt megteheti vagy kérje ki ügyfélszolgálatunk tanácsát a hajó kiválasztásához - igényeinek megfelelő, egyedi ajánlatot készítünk Önnek!
Miután kiválasztotta a hajót, több napig fenntartjuk Önnek kötelezettség nélkül, hogy legyen ideje megszervezni az utazást és hogy mindent meg tudjon beszélni a hajós csapatával.
A hajót az első részlet (azaz a teljes összeg 50%-ának befizetése) után tekintjük lefoglaltnak, de ha az indulási időpontig 14 napnál kevesebb van hátra, a teljes bérleti díj egyben fizetendő. A bérleti díjat banki átutalással fizetheti ki.
Visszatérő ügyfeleinknek egyedi kedvezményeket tudunk biztosítani, valamint early bird és last minute akciókkal is várjuk visszatérő és új bérlőinket a teljes szezon alatt. Kérjük kövesse figyelemmel a hírlevélben megjelenő akcióinkat! (weboldalunkon a hírlevél feliratkozás szükséges!)
Hajóink kivétel nélkül nem dohányzóak és kisállat nem vihető fel. Kérjük ennek betartását a teljes bérlési időszak alatt! Ha a bérlési időszak alatt vagy hajóvisszavételkor dohányzásra és kisállatra utaló jeleket észlelünk, az a mindenkori ÁSZF és díjtáblázat szerint kerül szankcionálásra.
Kedves ügyfeleink hajóinkat áprilistól-október végéig bérelhetik,így kérjük, vegye figyelembe, hogy foglaltságunk folyamatos. Amennyiben ilyen jellegű igény mutatkozik, kérjük keresse a központi charter telefonszámot és azonnal tájékoztatást tudunk nyújtani, hogy megoldható-e a hosszabbítás a kért időszakban. Telefonszám: +36 30 554 68 53
Sajnos nem, hajóink folyamatosan bérlehetők, így ha az első bérlési napon jelzi a lemondást, már nem tudjuk visszatéríteni a foglalási összeget. Terheltségünk miatt átfoglalásra főszezonban nem minden esetben van lehetőség, ennek ellenére mindent megteszünk ügyfeleink kényelme érdekében.
Ebben az esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot és részletes tájékoztatást nyújtunk kedves ügyfeleinknek, hogy milyen keretek között tudják igénybe venni szolgáltatásainkat.
Igen, működik.
A hajóátvétel helyszínén pénzváltásra nincsen lehetőség, így kérjük ügyfeleinket, amennyiben készpénzben fizetik a kauciót, pontos összeggel érkezzenek. Köszönjük!
Hajóink 12V-os, beépített, felülről pakolható hűtővel rendelkeznek, melynek alsó része igen alacsony hőmérsékletre képes hűteni, de mélyhűtővel nem rendelkezik a hajó.
Hajóink többsége orrsugárkormánnyal felszerelt. Az orrsugár kormány használatakor kérjük tartsa be a hajóátvételkor kapott használati utasításokat!
Minden hajónk beépített szúnyoghálóval felszerelt. Kérjük, használatakor tartsa be, a hajóátvételkor kapott használati utasításokat!
Átadás előtt hajóinkat az előzetesen lefoglalt utaslétszám szerint készítjük fel. Törölközőt és ágyneműt is ennek megfelelően készítünk be. Az összes hajónkon az alap konyhai eszközök megtalálhatóak, beleértve a mosogatószert és a folyékony szappant is. Kérjük a konyha használatkor is ügyeljen a rendeltetésszerű használatra és a tisztaságra!
Hajóátvételkor csak készpénzes fizetésre van lehetőség. Ügyfeleinknek fel tudjuk ajánlani, hogy hajóátvétel előtt legalább 3 munkanappal elektronikusan utalják át a kaució összegét bankszámlánkra, ezzel is megkönnyítve és meggyorsítva a hajóátvételt. Természetesen a hajó visszaadásakor, ha kollégáink mindent rendben találtak, 1 munkanapon belül visszautaljuk az összeget.
Hajóinkat folyamatosan karbantartjuk, így nincsen szükség Önnek szerszámokra a bérlési időszak alatt. Ennek ellenére ha valami javításra szorul, kérjük mielőbb jelezze a központi charter telefonszámon és azonnal segítséget nyújtunk!