Az anyacég régiós értékesítési igazgatója, Goran Pitesa is meglátogatta a Bavaria Magyarország standját a 2017-es Budapest Boat Show-on
Igazán kitett magáért a Bavaria Magyarország az idei Budapest Boat Show-n. A2017. február 23-26. között megrendezett kiállításra megérkezett a német anyacég régiós sales menedzsere, Goran Pitesa, aki maximálisan meg volt elégedve a látottakkal, és kijelentette, annak külön örül, hogy kifejezetten a magyar piacra gyártott Easy 33 a Balaton egyik legnépszerűbb vitorlása. Azt is kiemelte a magyar partner az összes Bavaria hajót forgalmazó cég számára példát mutat szakértelmével, valamint azzal a kiemelkedő háttérrel, amit az eladás után a hajók tulajdonosainak nyújtanak.
– Nemrég rendezték meg hazájának a legnagyobb hajóskiállítását. Milyen tapasztalatokat szerzett ott, és milyen eredménnyel zárult a düsseldorfi Boat Show a cég számára?
– Fantasztikus rendezvény volt a düsseldorfi, számunkra pedig az elmúlt időszak talán legsikeresebb rendezvénye. Négyezer négyzetméteren minden olyan kategóriában állítottunk ki hajót, amit a Bavaria gyárt: vitorlást, katamaránt és motoros. Ugyanakkor a sikerhez az is hozzájárult, hogy szinte valamennyi partnercégünk képviseltette magát a kiállításon, azaz több mint húsz ország volt jelen a standunkon. Kereskedelmi szempontból is nagyon sikeres volt számunkra Düsseldorf, ráadásul egy vitorlásunknak, a C 57-esnek, valamint az elektromos flottánknak – E 34 és E 40– is most volt a világpremierje. Utóbbi hajók közül az E 34-es lehet a magyaroknak érdekes, hiszen nyár végére megérkezik majd az itteni piacra.
– Úgy tűnik, egyre fontosabb lesz az E-hajók gyártása valamennyi cégnek…
– Ez természetes, hiszen a környezettudatos hajózás egyre népszerűbb a világon, de ahogy hallom, itt Magyarországon is. Ezt figyelembe véve fejlesztjük ki az E-flottánkat.
– Düsseldorf után milyen érzésekkel távozik a Budapest Boat Show-ról?
– Nem titok, maximálisan meg vagyok elégedve a magyar partnercég munkájával, ráadásul a standjuk is nagyon magas színvonalon lett megtervezve és felépítve. Minden tekintetben hozzák azt, amit elvárhatunk tőlük. A kiállított hajók a lehető legjobban preferálják a Bavariát a közönség felé, ráadásul ide is jutott két premier, hiszen a magyar közönség most találkozhatott először a Cruiser 46-osal, illetve a legújabb motoros hajónkkal, az S 40-essel. De ugyancsak látható volt az Easy 33-as, amely kifejezetten a magyar piaci igényeknek megfelelően lett kitalálva. Be is jött az elképzelésünk, hiszen minden szinten jöttek az eredmények: az eladásokban és a bérlésekben is.
– Mennyire fontos az Önök számára az, hogy a hajók értékesítését követően sem engedik el a vevők kezét a partnercégek?
– Minimum olyan fontos, mint az eladás. És ebben a magyar Bavaria példaértékű munkát végez, hiszen az értékesítést követően a hajók tulajdonosainak biztosítják nemcsak a teljes szervizhálózatot, hanem az alkatrészek hátterét, valamint a vitorlások téli elhelyezését. Nagyon fontosnak tartom, hogy mindez egy kézben van itt. Mindenhol ugyanolyan magas színvonalú szolgáltatást tudunk nyújtani a partnereinknek, a Bavaria hajótulajdonosoknak.
– Mik a céljaik 2017-re, illetve várható-e valamilyen dizájnváltás a Bavaria hajókat illetően?
– A célunk idén sem változik, szeretnénk a legjobbak maradni a piacon. A Bavaria-dizájn időtálló, ez a sikerünk egyik titka, és ehhez ragaszkodunk is, de észleljük a kor kihívásait, így a C 57-es már magában hordozza az új dizájn alapelemeit.
Ismét hatalmas sikerrel rendezték meg a Hungexpo területén az idei Budapest Boat Show-t, amely négy napon keresztül látta vendégül az érdeklődőket. Ám az idén már nem a Fe-Ho-Va kiállítás, hanem a Budapest Motor Fesztivál volt a Boat Show társrendezvénye, ami számos kedvező változást is hozott a kiállítók és a kilátogatók számára is.
„Az idei Budapest Boat Show rendkívül sikeres volt idén cégünk számára. Elmondhatom, hogy a csapatunk most érett össze igazán, mind az előkészítő, építő és a kiállítás alatt az érdeklődőket kiszolgáló, valamint a kommunikációnkat is figyelembe véve. A standunkon több mint tízen dolgoztunk nyitástól zárásig, és büszkén mondhatom, hogy megérte. Értékesítésben, hajóbérlésben is rekordot döntöttünk, illetve számos érdeklődés volt szolgáltatásaink után. Rengetegen látogatták meg a standunkat, és nagyon sokan megismerhették, amit tudunk kínálni a vitorlázás szerelmeseinek. Nagy örömünkre szolgált, hogy aki kijött a kiállításra, és felkereste a standunkat, minden esetben elégedetten távozott onnan. Ráadásul idén a Hungexpóra való kijutáskor, valamint a kiállításról való távozáskor sem volt tapasztalható az a közlekedési káosz, ami a kiállítás ideje alatt például tavaly a Hungexpo környékén volt tapasztalható”–árulta el Lange Péter, a Bavaria Magyarország ügyvezető igazgatója.